Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lodzkiwschodni.pl
Treść strony
Powiatowy Rzecznik Konsumentów obsługuje tylko mieszkańców Powiatu Łódzkiego Wschodniego, a więc mieszkańców z terenu gmin:
- Andrespol,
- Brójce,
- Koluszki,
- Nowosolna,
- Rzgów
- Tuszyn
Przyjęcia interesantów w Biurze Powiatowego Rzecznika Konsumentów, odbywają się od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łodzi, przy ul. Sienkiewicza 3, IX piętro, pokój 903.
Porady telefoniczne udzielane są pod numerem telefonu 42 632 75 06
Pytania online można kierować na adres e–mail: konsument@lodzkiwschodni.pl
Pomoc dla uchodźców z Ukrainy – infolinia konsumencka po ukraińsku nr telefonu: 22 266 76 76 lub 801 440 220, po odsłuchaniu pierwszego komunikatu wybierz 5.
W celu uzyskania pomocy prawnej należy dostarczyć do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów kserokopie wszystkich posiadanych dokumentów dotyczących zgłaszanego problemu, np. dowodu zakupu towaru (paragonu), warunków gwarancji (karty gwarancyjnej), treści zawartej umowy wraz z regulaminem świadczenia usług i regulaminem promocji (jeśli taki dokument jest związany ze zgłaszanym problemem), zgłoszenia reklamacyjnego, korespondencji prowadzonej z przedsiębiorcą itp.
Wszystkie sprawy kierowane do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów, również te wysyłane drogą elektroniczną, powinny zawierać imię i nazwisko konsumenta, jego adres zamieszkania ( w tym kod pocztowy) oraz telefon kontaktowy. W przeciwnym razie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.