Pełna nazwa i opis usługi
Przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisje nie wymagają pozwoleń a mogą negatywnie oddziaływać na środowisko.
Organ właściwy do realizacji usługi
Starostwo Powiatowe w Łodzi
Cel usługi
Zgłoszenie instalacji.
Kogo dotyczy
Wnioskodawcy prowadzący instalację.
Podstawy prawne
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973, z późn. zm.).
Wymagane dokumenty
zgłoszenie eksploatacji instalacji sporządzone na podstawie art. 152 ust. 2 powyższej ustawy
Czas realizacji
Do 30 dni od daty złożenia wniosku (w przypadku konieczności uzupełnienia wniosku termin rozpatrzenia wniosku biegnie od dnia wpływu uzupełnionego wniosku).
Opłaty
Opłata skarbowa – 120 zł
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi.
Rezultat realizacji usługi
Uzyskanie zgłoszenia instalacji.
Etapy realizacji usługi
- Przyjęcie wniosku.
- Weryfikacja dokumentacji
- Przyjęcie zgłoszenia bądź wniesienie sprzeciwu