Biuletyn Informacji Publicznej
Powiat Łódzki Wschodni

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • aplikacja do składania wniosków w procesie budowlanym
  • Internet dla każdego
  • obywatel
  • Dzienniki Urzędowe

Kalendarium

«marzec 2024»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lodzkiwschodni.pl

Treść strony

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

 Elżbieta Gal-Krogulska  tel. 42 632 75 06
 e-mail: konsument@lodzkiwschodni.pl
 pokój 912 (IX piętro)

Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów „PRK” w szczególności należy:

  1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
  2. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
  3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
  4. współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
  5. wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub przepisach odrębnych.

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów obsługuje tylko mieszkańców Powiatu Łódzkiego Wschodniego, a więc mieszkańców z terenu gmin: 

  • Andrespol,
  • Brójce,
  • Koluszki,
  • Nowosolna,
  • Rzgów 
  • Tuszyn

Przyjęcia interesantów w Biurze Powiatowego Rzecznika Konsumentów, odbywają się od poniedziałku do piątku w  godz. 8.00-16.00, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łodzi, przy ul. Sienkiewicza 3, IX piętro, pokój 903.
Porady telefoniczne udzielane są pod  numerem telefonu 42 632 75 06
Pytania online można kierować na adres e–mail: konsument@lodzkiwschodni.pl

Pomoc dla uchodźców z Ukrainy – infolinia konsumencka po ukraińsku nr telefonu: 22 266 76 76 lub  801 440 220, po odsłuchaniu pierwszego komunikatu wybierz 5.

W celu uzyskania pomocy prawnej należy dostarczyć do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów kserokopie wszystkich posiadanych dokumentów dotyczących zgłaszanego problemu, np. dowodu zakupu towaru (paragonu), warunków gwarancji (karty gwarancyjnej), treści zawartej umowy wraz z regulaminem świadczenia usług i regulaminem promocji (jeśli taki dokument jest związany ze zgłaszanym problemem), zgłoszenia reklamacyjnego, korespondencji prowadzonej z przedsiębiorcą itp.


Wszystkie sprawy kierowane do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów, również te wysyłane drogą elektroniczną, powinny zawierać imię i nazwisko konsumenta, jego adres zamieszkania ( w tym kod pocztowy) oraz telefon kontaktowy. W przeciwnym razie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 57541
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-01-17 13:12