Biuletyn Informacji Publicznej
Powiat Łódzki Wschodni

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Dzienniki Urzędowe
  • obywatel

Kalendarium

«marzec 2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lodzkiwschodni.pl

Treść strony

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

 Elżbieta Gal-Krogulska  tel. 42 632 75 06
 e-mail: konsument@lodzkiwschodni.pl
 pokój 903 (IX piętro)

Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów „PRK” w szczególności należy:

  1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
  2. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
  3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
  4. współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
  5. wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub przepisach odrębnych.

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów obsługuje tylko mieszkańców Powiatu Łódzkiego Wschodniego, a więc mieszkańców z terenu gmin: 

  • Andrespol,
  • Brójce,
  • Koluszki,
  • Nowosolna,
  • Rzgów 
  • Tuszyn

Przyjęcia interesantów w Biurze Powiatowego Rzecznika Konsumentów, odbywają się od poniedziałku do piątku w  godz. 8.00-16.00, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łodzi, przy ul. Sienkiewicza 3, IX piętro, pokój 903.
Porady telefoniczne udzielane są pod  numerem telefonu 42 632 75 06
Pytania online można kierować na adres e–mail: konsument@lodzkiwschodni.pl

W celu uzyskania pomocy prawnej należy dostarczyć do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów kserokopie wszystkich posiadanych dokumentów dotyczących zgłaszanego problemu, np. dowodu zakupu towaru (paragonu), warunków gwarancji (karty gwarancyjnej), treści zawartej umowy wraz z regulaminem świadczenia usług i regulaminem promocji (jeśli taki dokument jest związany ze zgłaszanym problemem), zgłoszenia reklamacyjnego, korespondencji prowadzonej z przedsiębiorcą itp.


Wszystkie sprawy kierowane do Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów, również te wysyłane drogą elektroniczną, powinny zawierać imię i nazwisko konsumenta, jego adres zamieszkania ( w tym kod pocztowy) oraz telefon kontaktowy. W przeciwnym razie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 19546
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-01-21 14:18